Taupiet savu laiku, sadarbojaties ar mums!
Mēs nodarbojamies ar biroja drukas ierīču remontu, pārdošanu un nomu (printeru, skeneru, kopētāju) un visu, kas ar to saistīts.
Kontakti

Piegādes noteikumi

  

Preces saņemšana ofisā

Preci iespējams saņemt pie mums ofisā Lienes ielā 18a-39/42, Rīga, LV-1009, vai arī pie mūsu partneriem, kuru adreses var apskatīt šeit (ar nosacījumu, ka preces pasūtījāt tieši pie viņiem).

Piegāde ar kurjeru

Klientiem, ar kuriem ir noslēgts līgums, piegāde Rīgas robežās - BEZMAKSAS. Pie tam piegādi realizējam 8 darba stundu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža.

Ekspresspiegāde Rīgas robežās notiek 2 darba stundu laikā, pakalpojuma maksa – 15.00 eiro ar PVN.

Klientiem bez līguma preču piegādes maksa Rīgas robežās – 5,00 Eiro ar PVN,  ārpus Rīgas (visā Latvijā) – 10,00 Eiro ar PVN.

Minimālā pasūtījuma summa -  35,00 Eiro ar PVN.

Nestandarta, lielizmēra paku piegādi, kuru svars pārsniedz 31,5 kg, nodrošinām sadarbībā ar  kurjerpastu DPD Latvija. Ar piegādes cenām var iepazīties šeit.  

Pēc pasūtījuma veikšanas ar Jums sazināsies mūsu darbinieks, lai vienotos par piegādes nosacījumiem un laiku. Prece tiks piegādāta Jūsu norādītajā adresē.

Skaidra nauda

Apmaksa skaidrā naudā tiek veikta pie preču saņemšanas ofisā vai arī piegādes brīdī. Kopā ar preci tiek izsniegta stingrās uzskaites kvīts.

Pārskaitījums

Pārskaitījums tiek veikts, saņemot avansa rēķinu e-pastā. Prece piegādei tiek nodota tikai tad, kad nauda ir ieskaitīta firmas bankas kontā. Kopā ar preci tiek izsniegts avansa rēķina oriģināls un preču-transporta pavadzīme.

Pēcapmaksa

Partneriem un pastāvīgajiem klientiem, ar kuriem ir noslēgts līgums, piedāvājam iegādāties preci ar pēcapmaksu, kā arī saņemt papildus bonusus un privilēģijas. 

atrodiet savu pIEGĀDĀTĀJU interaktīvajā kartē – vienkārši «uzklikšķiniet»
Mūsu servisa centri (dīleri)